Thursday, March 11, 2010

finally that blog / napokon taj blog

Izvinite, svi moji dragi prijatelji i drugari ako sam vam dosađivala sa kuknjavom oko pokretanja bloga. 11.03.2010. pravi je dan za ovo...
Crkao mi je adapter za laptop jutros, ali ja sam to protumačila kao dobar znak. :))

Nadam se da ce vas moji postovi zainteresovati da me pratite redovno, em što sam vam draga, em što ću se truditi da vas obaveštavam o zanimljivim stvarima iz mode, arhitekture, umetnosti i sl. Biću nesto kao vaš FILTER za informacije iz ovih oblasti!

do sledećeg posta...
:*
by Marina

6 comments:

  1. Јој јој јој срцко мој шћо ти је ово лепо... Е добро је да и ти коначно направиш овако нешто, сад можемо да гледамо те твоје разне комбинације, а сигурна сам да ће често и нама послужити као идеја за неки излазак у град, биоскоп, шетњу или било шта друго.... Па срећно ти било мада већ сад сам сигурна да ће ово бити врло занимљив и посећен блог бар када сам ја у питању... јубим....

    ReplyDelete
  2. Sad me blam sto nemam komentar ovde :(
    Jovo je ipak tvoj najverniji pratilac, svi ostali smo u drugoj ligi ;)

    <3

    ReplyDelete
  3. A predobra je ova fora sa facom, straviska!:))

    ReplyDelete
  4. A ja sam pozelela da se vratim da vidim kako je izgledao prvi post, posto te ne pratim od pocetka... :)))
    Slatko! :)))

    ReplyDelete
  5. @MMirjana muhahha srrrce malo! hvooola! Vidis kako sam lepa na ovoj fotki... kekek

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails