Thursday, June 3, 2010

What's inside my bag? / Šta ja nosim u torbi?





Kao što vidite na fotkama tu u torbu (Glum up) su obavezno novčanik (kupljen u Poljskoj), fotoaparat u futroli i pernica ( isti print, kupljeni u Mamutu daaaavno), naočare (futrola ustvari nikad nije u torbi već je kačim za privezak iste), papirne i vlažne maramice, ŽVAKE (orbit "svetlo zeleni"), neke bombonice ( ustvari najčešće Jake, kojim ima u Liliju, a fenimenalne su), mp3 player (Creative, prastari ali najbolji), šnala, četka sa ogledalcetom (Oriflame, poklon od Nevene), konac za zube, rezervna baterija za mp3, labelo, grickalica (da ne ručam zanoktice grrrr), ključevi (sa dva omiljena priveska), USB (sa priveskom made by Leyla, poklon), krema za ruke i naravno NOVE VIZIT KARTE mog bloga! :)

One inače ovako izgledaju:


To je sve za ovaj post. :) Čitamo se. I ne zaboravite da me pretite i preko
Bloglovin'_a...!

:* by Marina

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. aaa imash vizitke! diivnooo! me want! :)
    p.s. super labello, ali me do zla boga izludje mackanje prsticima :/

    ReplyDelete
  3. ma arhitekta, mora da se zamlacuje sa tim vizuelnim delom... heheh. dobices, naravno. e, ja ubacim cele usne u kutijicu i zavrtim. smor. :)

    ReplyDelete
  4. Bravo draga! Tek sad videla!:)A prelistavala sam tvoj blog od pocetka, ne znam kako mi je promaklo...Imas puuno postova!:) Pa ti si najduze u ovome, respect!:****BTW, hvala sto si svratila do mog bloga, a bila se rastuzila, mislila da si ga zaboravila, hehe! Kisses

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails