Tuesday, January 4, 2011

FYI (my kind of Christmas) / Za Vašu Inspiraciju (praznici)









ako neko putuje preko, a naleti na H&M molim ovaj lak, platicu ga zlatom...
Ili bar 5 eura... :)
If someone is going abroad, and comes across this nail polish in H&M, please get me one, I'll pay for it in gold...
or at least 5 euros...:)






Anja, ovo sečemo, jel da?
Anja, we're cutting/making this, right?



p.s. nepotpisane fotke su sa raznoraznih blogića i google search_a... :)
 p.s. unsigned photos are from various blogs and Google searches...:)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

18 comments:

  1. M pravo u srce! lubenica noktici, draga manja, divni pierre, i onda... flaaaaaamingosiiiiiii

    ReplyDelete
  2. Diiiiivne slikice...prosto mi dođe da ti ukradem neke i smestim u svoj "Inspirator". Srećni prazniciii!! :))
    PS. Opet se učitavala čitavu večnost, prvu fotku još ne vidim iako sam obišla čitavu blogosferu čekajući. :/

    ReplyDelete
  3. Natini debeli prstici, haha hahaha

    ReplyDelete
  4. preslatko! sneškoooo...slatkiš maliiiii...!!!:) Koko Daš je divan, odlična im je prezentacija, sve fotke su im super! Manjini crtežići su mwaaaa...juče sam Ognjenu poslala neke ;)
    Divni pierre...H&M - prijavljujem se! ...sova mojaaa :)
    A poslednja fotka je mnogo jaka :) sako je fenomenalan i majica-želim!!!/inspiracija za Ivu ;)/
    cmok vrednice

    ReplyDelete
  5. slatki detalji :)

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. @Biljana Opet sam tužna... Jer za sad nema resenja tog problema... :(

    ReplyDelete
  7. Ma nemoj da budeš tužna...ako drugima nije problem onda je OK. Ja svejedno čitam:)

    ReplyDelete
  8. Ogrlica na slici br. 4.....Z E L I M !!!!

    ReplyDelete
  9. Lubenica-noktici su apsolutni hit!!

    ReplyDelete
  10. normalno se ucitava, nemoj da se sekiras. ja , primera radi nikad nisam imala taj problem., verovatno je do provajdera. :3

    ReplyDelete
  11. @jovana tesitelju moj. sad mi je malo lakshe... :)

    @H & V b T.Tolikioli hit da cemo da ih probamo na mojim nokticima... :)))

    ReplyDelete
  12. loving this!
    im such a fan of your blog, you know ill be back!
    hope you had a happy new year!
    come visit COSMICaroline for revamped looks and stay tuned for a new blog photographer in the works!

    -COSMICaroline
    COSMICaroline.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails