Monday, March 7, 2011

Shopping therapy in March... / Martovska šoping terapija...


Ovaj torbuljak me je kupio. Ali kao što vidite da košta 4990 RSD ja njega nisam... Accessorize vidimo se na čuvenom 70% sniženju. :) 
Ovaj post je nastao slučajno, ali po vašim reakcijama sa prošlog posta na ovu temu, predpostavljam da će vam se svideti...

New Yorker stvari koje su mi zapale za oko
New Yorker verzija (čitaj kopija) OVOG D&G sata za kojim tiho patim već duuuugo...
Leyla, kanap masteru, molim jednu ovakvu... :)
Znate za moju opsesiju fotkanja u kabinama za presvlačenje... Ova siva Zara haljina je kupljena (za neverovatnih 1490 RSD)
Ova suknja je divna,zar ne? Ali je i dalje skupa (1990 RSD... ili nije...?)
Bershka verzija leopard gaća za laptop...
Koton prsten. Mwaaa...
Moj redovan meni... KFC madafaka
Dok ja žderem normalne devojke mažu lak za nokte... :)
Nove šnalice...
A ulov je ovo:
Accessorize box bag... 1390RSD
Accessorize, blizu 300 RSD za 3kom...
Ove lepotice nam je Leyla ulovila u DMu dan pre... :)



Koliko sam zajubjena u svoju novu duuugu šulju... I u sebe (rekli bi neki)... pih...:P

LOOna Loo je u prošloj emisiji POPodne nosila RINGeRAJA prsten. Eto, malo da se hvalimo Anja i ja... :) Malo, ne puno!
Hvala Srđanu Švelju što je bio posrednik spajanja Loone u dijamanta! :*

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić


38 comments:

  1. dobar ulov! moracu i ja ovih dana... kosulja mi se svidja i lakici i snalice su super, a torba sa masnom je hit... hehehe kakve ste devojcice... :)

    ReplyDelete
  2. stvarno je skupa ova torbica. Joooj to siniženje od 70%! Ali mi se sviđa i ova druga sa masnom, lakici su vam preslatki. Mnogo je lepa ona suknja sto si probala.Snalice su mi najnaj!:):)

    ReplyDelete
  3. Lepo si pazarila, od svega po malo :)

    ReplyDelete
  4. jeeeee!!!kosulja je savrsena!haljina isto, lakici ludnica, torba mmmmm....e sad...i ja glasam za ovu kanap ogrlicu, molicu jedna jecka! ;) a patikice iz NY.a su kao med, vec imam nekoliko tih ravnih platnenih i nikad dosta, tako su dobreee!a leo torbice sam i ja videla, odlicne su, cak mi je lepsa mozda ova iz NY.a a i jeftinija je!bravo za setnjicu, rucak i druzenjee! :) :****

    ReplyDelete
  5. ove patikice žute/sive/roze su prošlogodišnji modeli.. koliko ja znam... i ne verujem da ih još uvek ima :)
    koliko su sad?

    ReplyDelete
  6. Torbice prekjuutt ! (:
    Imam slicne snalice, obozavam ihh ^___^
    5+ za shopping :D ii za post naravno ;)

    P.S. Ja ne znam sta bi pre odabrala: KFC njamm il ove gorgeous lakovee *.*

    ReplyDelete
  7. ah lakovi, šnalice i torbice - savršeno. ne znam kako nisam videla tu torbicu ranije. moram svratiti ponovno do usca, moram

    ReplyDelete
  8. super zabavan post!! i lijepo ti stoji kosa odmaknuta od lica, kao na zadnjoj fotki.

    ReplyDelete
  9. Ah, ovo mi je mozda omiljeni tip posta, posto sam i sama shopping manijak. :)
    Like za kosulju. :)

    ReplyDelete
  10. predivnoo si sve kupila,a ona majica u mangu i ja sam je videla pre neki dan kupila kanape samo jos da je ispletem...ne mogu da verujem da kosta 2800....cesce da sizbacujes ovakve postove plizz :**

    ReplyDelete
  11. joj i da koliko su ove patikice u new yorkeru?

    ReplyDelete
  12. Nije skupa suknja jer je prelepa....lepsa je od 'aljine...a mala je razlika moras priznati :)))

    Nisi napisala(ili ja nisam videla) koliko je sat u Newyorkeru???
    Ja patim za tim D&G satom....piiiiiiiiiiiiiiiiih...jako dugo... :(

    Torbica iz Accessorize je pre kjut...a sto se prve tice...pa cico sad je -70% u pomenutoj radnji :(((

    ReplyDelete
  13. Hahaha, slika gde Anja&Leyla mazu nokte je vrhunska :D
    Dobar ulov, box bag mi je osvojila srce :)

    ReplyDelete
  14. e probavala sam i ja tu u bershki, ali mi nije neshto legla. sad gledam, mogla bih opet da je shkicnem :))
    i nije ti suknja puno, hhehe 2 puta je duza od one haljine za 1.500
    a gace za laptop su skroz kul, imash li ideju koja je velichina ove iz NY?
    (da uklopim sa desktopom :D )
    i pozdrav za kanap mastera, da se hitno baci na posao
    p.s. pobedjuje slike gde njih dve mazu nokte, koja fokusiranost, ozbiljnost, koncentracija! ::))

    ReplyDelete
  15. Supe ulov, M!
    Ali za Loo i dijamant bravisimo, samo napred! :)))

    ReplyDelete
  16. patikice su bombona,a inace meni je bolje sto si kupila haljinu nego suknju!

    ReplyDelete
  17. e sad mi se više sviđa žuti jao :D i uramila bih jeckinu i anjicinu sliku sa mazanjem! :* :*

    ReplyDelete
  18. ful micane! kosulja je predivna:)))...a ove dve sa lakovima su mi posebna prica:))))

    ReplyDelete
  19. Preslatke ste! Dug je post, ne znam odakle da pocnem, hehe! Prvo, meni Accessorize treba zabraniti, svaki put kad udjem, kupim nesto, i sve pare dam na nakit!:) Snalice su divne, i ova torba na vrhu! Kupila si box bag? Ja bila zaljubljena u nju, ali nije glupi mobilni mogao da mi stane unutra, pa morala da je zaobidjem, jedva! siva haljina i suknja su prelepe, i kosulja, lepa i za spavanje(kao S.) i za furanje po gradu!:)))

    ReplyDelete
  20. Super post, odlican ulov! Favorit mi je tasnica. :)

    ReplyDelete
  21. Hvala cure na ovoliko komentara do ovog doba dana. :) Ima neceg u tim shopping postovima... Pravicu ih cesce, ako bude shizenja i novachanica, razume se...

    Odgovori na pitanja:
    da, imale su skoro iste takve patikice i pre u NY... Ove si sad 1200RSD koliko se secam. Toliko su i ove sa sljokicama...

    @Anchy Suknju imam slicnu dugu, crnu, a takva ista svetlo siva koju zeeeelim nije bila u mojoj velicini, pa je ipak pobedila aljinica. Videces u nekom postu koliko je kuuuul! kekeke. Plus ova torba je iz nove kolekcije pa nema govora od 70% bar do leta....

    @ JK mislim da je taman za tvoju bebicu. 17" ne staje. Trk po šulju. Bas je onako muški dobra.

    @Stasha Draga nisam ni probala da li staje mobilni. Verovatno jedva. Drug me je rekao da mi je lepa futrola za naochare kad sam mu pokazala... pih! :))))

    :* drage moje!

    ReplyDelete
  22. ova Zara haljina je prepreprepredivna i super ti stoji... naravno KFC je obavezan i tvoja salatica u zdjelici :D dobar ulov M. :*

    ReplyDelete
  23. Marina, haljina ti stoji boli glava! Kao i kosulja! Mnogo mi se svidja onaj sat a la D&G, kao i pticica prsten. Iskreno, tvoja torbica je lepsa od one paprene. Lakovi su divni, nisam ih videla pre 2 dana kad sam bila u DM-u, ovi nasi ne dobijaju nista na vreme. Mnogo su slatke Anja i Leyla dok ih mazu, a cevcice koje se slazu su fenomenalne :D I ja bih isto jela, da sam na tvom mestu, sad mi je posla voda na usta :) Mnogo volim ove tvoje slike u ogledalu :D

    ReplyDelete
  24. Marina koliko su ove cvetne patikice? :) preslatke su! zelim prsten, haljinu,kosulju i te lakove :D

    ReplyDelete
  25. Ajoj :D

    Prsten sa ptičicom, savršenstvo! Koja je to firma, koton? Nisam vidjala nigde :/

    Dugačka Zara suknja-da je samo malo jeftinija doletela bih po nju xD

    Šnalice u meni izazivaju ponovni bol i patnju što nema Accessorize kod mene, meeeeeh, hoću, želim, plačem xD

    Patikice mislim da ću loviti u NYer(koliko su?), jer su oni jedna divna(nažalost ne previše kvalitetna xD) marka koja ne diskriminiše moje ogromno stopalo :D

    Lakići-šećer!

    Ipak, post su ukrale Anja i Leyla koje lakiraju nokte u KFC xD Kraljice!

    ReplyDelete
  26. super stvari! najljepša mi je suknja Zarina... wow!

    ReplyDelete
  27. Prvi put se javljam, i samo da kazem da uzivam u ovim postovima, divni su; i istrazujem, istrazujem, istrazujem sta sam sve propustila ;) divno!!!
    Samo napred jer postoji josjedna koja jedva ceka da vidi sta ima novo....a i staro, zasto da ne :)))

    ReplyDelete
  28. Jao super post.Odlican ti je ulov,steta sto nisi uzela i suknju divna je! Patikice su mnogo slatke, nesto na foru Startasica za kojima sam prosle sezone odlepila..Odusevila me slicica gde njih dve mazu nokte,takav zuti sam trazila da kupim, sad znam gde ima:)
    Super post!<3

    ReplyDelete
  29. Bravo za prsten i Lunu i ovde!!!Masculine kosulja je uvek moj izbor, ne znam koliko imam bas takvih i plavih,kazu mi da su sve iste,a meni nisu!:)Hit mi je 'dok ja zderem...mazu nokte'- dont worry ja sam ista!!

    ReplyDelete
  30. imam ove patikice iz New Yorkera i u isčekivanju sunca i proljeća zatrpala sam se stvarima u neon i drečavim bojama..a šnalice su mi med,odmah sutra furam u Accesorize po njih :)

    ReplyDelete
  31. Ima li smisla da i ja kazem hvala na tudjem blogu? :D Ma ima, ovo kao da je moj blog :P

    Tako da devojke, fala Vi. A da ste videli kako su nam se neki klinci smejali dok smo mazale nokte, shvatili bi zasto je bila neophodana ovolika koncentracija :D

    Shopping bio genijalan, idemo opet cim se obogatimo :P

    ReplyDelete
  32. jao, ne znam šta je bolje ... sve jedno bolje od drugog :)

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. torba i zuti lak! predivniiiiiii!

    ReplyDelete
  34. Sve mi se svidje,box bag-fantasticna,lakovi za nokte divni,ali sat...moja tiha patnja.Kopija je sad pristupacnija i moram ga imati.Kojih je bilo boja i koja mu je cena?

    ReplyDelete
  35. @Anonymus Sat je 1200 din... I samo je ovaj sa crnom narukvicom bio, ali ja bih odmah to menjala za metalnu... kekeke

    :*

    ReplyDelete
  36. Hvala :-*
    Idem sutra po njega,ako ga nadjem mislim da cu i ja menjati narukvicu,zapela sam nesto za crvenu.

    ReplyDelete
  37. Ne znam kako sam propustila da se obratim na ovom postu... sad cu kao jecka...jel o.k da se zahvalim obozavaocima mazanja laka na javnim mestima na tudjem blogu? ali ja ovog blogu volim naj...kao da sam na svom, a i ipak smo rod! :) slika je stvarno bles zivi!
    Ovaj post je genijalan...NY gace za lapisku,mada mislim da ne staje lapiska,mozda Jelenin i Ivankin belisha :), NY sat, NY paticice /NY postade hit radnja/,i M tvoja kosuljaaaa...san! a da zaboravih suknju i haljinu...i torbicu i torbicuuuu... :) Bio je to divan shopping dan! :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails