Friday, April 29, 2011

Everlasting mark... /Trag koji će uvek, uvek da traje...

Ovaj moj gest rukama rekao bi vam: "Društvance, odjavljujem se na 5 dana, idem na mini odmor, maxi zasluženi i željni, u Beč, a vi STAY TUNED, jer vraćam se odmorna i našopingovana... :)" Idem sa mojom Anjom i jeeeedva čekam. 
Ovaj outfit post mi je posebno drag, pa vam ga ostavljam baš sad, da čuva blog narednih 5-6 dana...

 

 





 

(ovo je moj čuveni "mirišem-svoju-kosu" pokret)





LOOK: suknja_ H&M, košulja_ Bershka, cipele_ Zara, kaiš_ Stradivarius, torba_ Mango, krzneni rep_ DIY, broš_ Kinezi, veliki prsten_ Lovely, dijamant prsten_ RINGeRAJA, sat_ St. Moritz
 
The fotograf i ja samo se prošetali mojim krajem... Krenuli od zida, napravili krug, zidu se vratili. Moj kraj je sada posebno divan. Kestenovi su ozeleneli i milina je sedeti tu ispod, sa nekom dobrom knjigom... Srešćete me tu, tako, sledeći vikend... Kad stanu kiše. 

Dakle, mah_mah, srećan nam put, i javljam se čim se vratim, ako ne i pre... :)

✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖
Da, umalo da zaboravim, predlažem pesmu za slušanje. Čula sam je kao theme song za seriju "How to make it in America" koju trenutno gledam (ukinuta, a sjajna_ smor). 
Dakle, pojačajte i uživajte... :)

Aloe Blacc - I need a Dollar
✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ 
A, Anjac vam maše ovom desnom rukom sa svog bloga. Hajde klik na fotku da odete tamo i vidite ovaj novi, divni outfit! :)))


 :* by Marina

photos by Marko
translation by Aleksandra Paljić

50 comments:

  1. Suuuper mi je post!!! I ja uvijek mirišim svoju kosu!! Hahahahha!! Lijepo se zabavi na putu i donesi puno slikica :)
    Xoxo, K.

    ReplyDelete
  2. vidi ti mace, sto se cura sredila.
    bas odlicno izgledas :)

    ReplyDelete
  3. odlican!:) aj pa da uzivate kako valja!:)) srecan puuut!

    ReplyDelete
  4. Odličan outfit! Sviđa mi se suknjica i Zarine cipele! Nego, sretan put, lijepo se provedi i nashoppinguj! :*
    (ali ipak ću da ti bojkotujem blog ako bude bilo H&M shopping reportova :D)

    ReplyDelete
  5. Torbica ti je fantastična! ;)
    Super fotkice!

    ReplyDelete
  6. lep provod! i moram da ti kazem da je radojka lakic na fotkama apsolutni hit:)

    ReplyDelete
  7. Srecan put...zavidim na H&M :-@
    Cipeliske sa posta su savrsene...krzneni rep totalni hit...sva tako upakovana si prekjut!!!
    Jos jedared :) SRECAN PUUUT!!! Lep provod...

    ReplyDelete
  8. Krasna kombinacija! Cipelice i suknjica su moj favorit! :) Lijepo se provedi i ne zaboravi kamericu! ;)
    K.

    ReplyDelete
  9. Odlican blog! :) Otkrila sam ga tek pre neki dan zahvaljujuci Elle-u.

    Btw. I ja sam fan HBO serije How to make it in America, i moram da te obradujem vescu da serija ipak nije ukinuta, i da se trenutno snima 2.sezona. :)

    http://www.tvsquad.com/2010/04/21/hbo-renews-how-to-make-it-in-america/

    http://datnewcudi.com/2010/04/21/how-to-make-it-in-america-renewed/

    ReplyDelete
  10. @Kaca Jao kako si me obradovala... jupij, serija to zasluzuje. Uvek nekako ukinu one na koje se przim... Lipstic jungle, Cashmire mafia, My name is Earl,... :)

    ReplyDelete
  11. za mene molim jedno lijepo mjesto za kavu nađi u Beču :)
    lijep provod!

    ReplyDelete
  12. P.S. Zaboravih... da, ovdje u Becu sve radi 2. i 3.5.! :) Mozda se i sretnemo negdje na nekoj kasi, zatrpane krpicama! ;)

    ReplyDelete
  13. Kosa ti je mnogo lepa. uzivajte i cekamo izvestaj!

    ReplyDelete
  14. Super su slike!:) Pesma je zarazna :) Lepo se provedite devojke :*

    ReplyDelete
  15. Marinaaaa, super kombinacija i cipele su super wow:)

    ReplyDelete
  16. Ne da izgledaš predivno,već izgledaš prepreprepreprepredivno!

    ReplyDelete
  17. preLepa moja M! Outfit jeste divan i slicice prekrasne i treba blogic da ga cuva, mazi i pazi dok nismo tu! :) bice nam loodooo...!!! jeeej...jedva cekam da stignemo! ;) a pre toga pakovanjeee...oh nouuu...! :) cmoka

    ReplyDelete
  18. Bravo Marina!
    Divan ti je ovaj lakic, koji je? Ipak nije crni a ni zeleni xD
    Uzivajte u Becu!

    ReplyDelete
  19. devojko iz radojke misli malo i naaaaaaaas
    posebno u H&Mu, posebno pored onih blejzera u svim bojama :*

    ReplyDelete
  20. srecan put! uzivajte i svasta nesto lepo kupite :-**

    ReplyDelete
  21. Bas bas lepo, svidja mi se ta podignuta suknja i kosuljica

    ReplyDelete
  22. Srecann put ! Lepo se provedite i svasta kupite ! :D
    Inace outfit, bez greske, svaki put kad vidim tvoj kais zelim da ga imam i kod mene u ormanu :)

    ReplyDelete
  23. Srecan put,donesi nam lepe slicice i interesantne postove!

    ReplyDelete
  24. cuvace ga odlicno, a motrimo i mi na blog! ;) super su slicice, taj tvoj kraj, raj za slikanje! :) lepoooo se proveditee, napisala sam i anjcuu, hocemo slicice tvitove i sve sto ide! ;) :**

    ReplyDelete
  25. lipo se zabavi!!!
    pozdravi mi hundertwassera <3

    ReplyDelete
  26. http://1.bp.blogspot.com/-_k50gpdDTvU/TbnHdZOuy2I/AAAAAAAAKWU/mS7-WdCxYeg/s1600/IMG_2813a.jpg ovo je tvoja meni najnajnajdraža slika od sad :) super mi je outfit i slike :)) sretan vam put i sve slikaj sveee marina pa ako ne ide na blog makar na fejs nešta ;) i sretno u H&m.U :))) :*

    ReplyDelete
  27. this is so cool! amazing style : )

    ReplyDelete
  28. Kombinacija je full fulova, bez greske, love it!:) Srecan put!!:)

    ReplyDelete
  29. Uzivajte u Becu :-))) i lepo se provedite i sopingujte do besvesti :-***** Sandale su big like :-)

    ReplyDelete
  30. Omiljeni outfit u poslednje vreme. :)
    Srecan put, uzivajte. :*

    ReplyDelete
  31. WOW, prsten je predivan, kao i Anjin. Lep provod!

    ReplyDelete
  32. Suuuper outfit!Cipele su odlicne,bas su podigle kombinaciju!Krasna kosulja,volim sto ima taj muski vibe;-)
    Vidimo se u Becu;-)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  33. Jao super si mi na ovim slicicama,kombinacija ala Blake Lively!:)
    Lepo se provedite u Becu!:D

    ReplyDelete
  34. Citav dan ne primaju moj komentar, ne znam zasto, pa cu se samo potpisati :( zelim vam srecan put, lud provod, i fenomenalnu kupovinu ;) uzivajte devojke a mi vas zeljno iscekujemo sa novostima... jeeeee
    Mima

    ReplyDelete
  35. sretan put i dobru zabavu ! :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. ma prestacu davati komentare na tvoje autfit postove..znas sta mislim o svemu:)
    nego, lepo mi se vas dve provedite:****

    ReplyDelete
  37. Srecan put i zelim vam da se diiiivno provedete, nauzivate i nakupujete krpica :-))
    Jelena (Avon :-)) )

    ReplyDelete
  38. Juliet s pen i ti volite repove kao privezak na tašnama ,a mislim da će uskoro i ceo grad!
    ***
    www.andgodmadefsahion.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. odlične su fotke... a suknja je savršena!
    PS: have a nice time!

    ReplyDelete
  40. lijeo se provedi <3
    kombinacija kao uvijek savršena, nemam više rijeci za tebe sve sam vec rekla <3 :*

    ReplyDelete
  41. taj crveni natpis...pun pogodak;)
    http://helenailena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Prekrasan je outfit! Jako mi se svida :D

    mfashionfreak.blgspot.com

    ReplyDelete
  43. macko..bas si cakana :) I like ;)

    ReplyDelete
  44. like it!:)


    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails