Tuesday, May 31, 2011

BDW 2011 / Beogradska nedelja dizajna 2011

Kakva uživancija na Beogradskoh nedelji dizajna ove godine čoveče...
BDW (Belgrade Design Week) konferencije su svake godine sve bolje i bolje. Predavanja na kojima gostuju sjajna imena svetskog dizajna, arhitekture i marketinga uvek me ostavljaju bez daha. Tako je bilo i ove godine. Prenosim vam samo delic subote, poslednjeg od 3 dana predavanja, tekstom i fotkama. Predavanja su trajala gotovo citavog dana, što zbog pomalo cudne promene rasporeda i neverovatnog kašnjenja (koje je vec postalo tradicionalno za BDW, pa se i oprašta), što zbog sjajnih predavaca koji su probijali svoj termin želeci da kažu još toga :)
Bilo je neverovatno lako sedeti u ambijantu prelepog Jugoslovenskog dramskog pozorišta ceo taj dan i slišati openminded ljude, slušati britanski engleski, švedski engleski , nemacki engleski, videti potpuno nov i neobican dizajn, cuti drugacija razmišljanja...

Čuli smo ljude iz "Mother Advertising", "Onedotzero", "Anomaly" (koji su radili onu genijalnu kampanju za Diesel) koji su nam preneli novosti i razmišljanja iz dizajna i adertisinga, kao i na cemu trenutno rade... Gospodja Emma Stenstrom nam je pricacala kako ona zamišlja spoj umetnosti i biznisa... Andy Cameron ispred "Wieden & Kennedy" reklamne agencije izmedju ostalog nam je pokazao cuvenu reklamu za Hondu koju je njegova kuca radila, a koju gledaoci ustvari zele da vide, i koja tako ruši stereotipe o reklamama uopšte... Čuli smo Nick Leafa ispred MTVa, koji nam je objasnio razliku izmedu dobre i loše reklame na ovoj televiziji... Stefan Diez nam je kriz fotografije proces stvaranja prototipa nove stolice na kojoj sa svojom ženom i 3 dece radi vec 5 godina... Imalo smo priliku i da sednemo na istu... Odlicna je. Publika je bila oduševljena i recima Patrik Schumachera koji radi za Zaha Hadid architects. Gospodin Patrik pricao nam je o parapetrizmu kao mehanizmu u projektovanju danas i kao jedinom pravom stilu u arhitekturi posle modernizma...

I tako ceo dan...
Neprocenjivo iskustvo, kao i svake godine, dovede vas u razmišljanje, divljenje, stvaranje novih ideja, radost i oduševljenje genijalnim ljudima i stvarima koji nas okružuju...
Vidimo se sledece godine tamo! :)


Emma Stenstrom
papirna torba... da, da...
Stefan Diez
pa mala pauza... i mala šetnja po kraju



Fenomenalan prostor duple fasade JDPa... ah... Rodjen za izlog modne revije... :)

Uz put do gric-gric pauze od predavanja, naišla sam na ovaj sjajan dvojac ispred SKCa...
A, jasno je što su tu... Ritam nereda... :)



malo čekamo početak novih predavanja...

 predavanja...

Jovan Jelovac ispituje Nick Leafa iz MTVa

koji nam pokazuje npr. ovo... :)))
Anomaly za Diesel... LIKE!
onda opet malo pauze...
Samuel Payne for "Mother Advertising"
Genijalniiii Patrik Schumacher ispred Zaha Hadid Architects



Onda ona teška subotnja kiša... Koja je čak poplavila moj kraj i zaustavila trole na pola sata. Kući sam uveče stigla preumorna i pokisla, ali vredelo je... 
Vidimo se opet, dakle... S I G U R N O!!! :)
Hvala Tanji jos jednom za akreditaciju i ovu priliku uopšte! Čitajte ovaj moj članak i na sjajnom STYLE.RS... :)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

18 comments:

  1. Plakat za Diesel :) super je! I ona prelepa neon haljina u izlogu!

    ReplyDelete
  2. Pravo mesto za pravu devojku. Uzivancija za citavu godinu...sve do narednog susreta; sta ces lepse nego da radis ono sto volis ;)

    ReplyDelete
  3. Perfektno sve izgleda...Nadam se da si uzivala,a kao sto si i rekla slusala pametne ljude,relaksirala..:)Obozavam JDP..Volim i diesel..:))!

    ReplyDelete
  4. bas mi je drago zbog tebe, sigurna sam da ti je bilo odlicno, i sto kaze jovana, da si uzivala, super su slicice, bas prenose atmosferu! :*

    ReplyDelete
  5. izgleda kao jedan korisno proveden dan!

    ReplyDelete
  6. reklama za Disel mi je super! i torba od papira ;) a s ovim slikama fasade me podsječaš na mog tatu koji arhitekta kao ti ide sa foticem i slika :)

    ReplyDelete
  7. naaaaaaaajs
    najbolje mi ove poslednje fotke, odozgo. mnogo su dobre.

    i potpuno te razumem kako ti je bilo. ovakve stvari ti vrate entuzijazam i podsete te zasto si nesto pocela/zavolela da radis.

    ReplyDelete
  8. uf, bas volim ovakve postove, puno detalja i nekih novih i drugacijih informacija. vidi se da je bilo inspirativno i skorz zanimljivo! :*

    ReplyDelete
  9. Bas mi je drago da si uzivala,po slikama bih rekla da je bilo fenomenalno:)

    ReplyDelete
  10. Beograd - tako ga zelim posjetiti :)
    predivan grad ! predivni dizajni !
    oni pankeri pri sredini su mi skroz super
    ma post za 10 !

    ReplyDelete
  11. Lepe fotke :D nekako deluje bas interesantno, verujem da si se super provela :)))
    Jao, a ona devojka ima istu crvenu kosulju kao jaaaa :D
    A odlicna je ta fora sa usputnim fotkanjem ljudi ;)

    ReplyDelete
  12. Savrseno! sundjer sam i upijam...samo me pustite tamo!
    To je taj trenutak koji te vrati...negde nekad pre...podseti zasto si lood za onim sto radis! Da, ja sam aleksandra stancic i ja sam arhitekta! zavisnik!

    p.s problem je i donekle tuzno sto nije dostupno svim ljudima koji se time bave, koji bi punog srce uzivali!

    ReplyDelete
  13. aa divne fotke! jaoj ova tirkizna suknja ne nekome je bas odlicna!!!

    ReplyDelete
  14. Wihihh.Slazem se Zorannah,ta tirkizna suknja *_* Woooho.

    mfashionfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. uh, uh, uh kako dobar post! to je kad pises o onome u cemu uzivas do maksimuma! odlicne fotke, odlican izvestaj, sve pohvala sa profesionalne strane!hehe:)))

    ReplyDelete
  16. @anja: ma dostupno je svakom ko zeli. ustines na nekoliko izlazaka i krpica i voila, na predavanjima si. a imaju i neku foru sa volontiranjem.
    nego, bilo je sjajno. cak mi je i to blesavo tradicionalno kasnjejne postalo sarmantno.

    ReplyDelete
  17. @Anonymous Joj, ja se slazem sa Anjom ipak... Cena od 230e za 3 dana je PREMALO kada pomislish koga ces slushati, ali je PUUUNO kad ti je mesecna plata manja od toga, i kada znash da se popodne ljudi provlache i bez ulaznice i da su sale poluprazne (zasto onda ne pustiti studente ili entuzijaste u besparici kekek) ... A volontiranje je nemoguce kad imash posao...

    Znachi poluprazne sale su trn u oku po mom misljenjuuu!
    ali da je bilo divno, bilo je! kao i svake godine! Uzivamo opet!

    ReplyDelete
  18. Jesam rekla mozda da ti zavidim?
    Evo, zavidim. :D
    Ja vec godinama unazad hocu da idem, i sve nikako... ranije zbog cene, sada zbog vremena... i svaki put sebi kazem: sledeca godina je must.
    Sledeca mora biti :))
    Hvala za prenos :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails