Saturday, July 9, 2011

DIY_ single chain earring... / DIY_ singl mindjuša od lanaca...

 Ne, nije to ona minđušica sa peruškom o kojoj sam vam pričala da ću praviti... Nisam uspela da uhvatim ni jednog pauna ili crnog labuda i čupnem perce, pa za sad ovo... Nekako mi ne fali pero tu... Lanci su zakon...
 SEE POST
sve što je potrebno kupite kod Bake na Slaviji... Pisala sam vam već o toj radnjici... 
(Baka na slaviji aka. Žika plastika je neugledna radnjica u kralja Milutina, odmah iz Nemanjine kad krenete da se penjete uz tu ulicu sa leve strane. Ne znam tačno koji je broj, ali lako se nalazi)
elem, prvo kleštima precvikate lančiće na nekoliko različitih dužina... 

i dobijete 5-6 malenih različitih lanaca...


ovako ćemo redom slagati i spajati lance za alku i kukicu...

raširite alku i redom kačite lance po veličini...
na kraju nakačite i kukicu za viseću minđušu i spojite alku kleštima...

I DOBILI STE SVOJU SINGLE MINĐUŠICU...!!!

(napravila sam i jednu sa crnim lancem... :))
A pošto preksinoć posle ARCH posla, RINGeRAJA posla, kafe sa drugaricama, prevoza i DIYa nisam bila raspoložena za samofotkanje, hvala Maji, Milici i Eni i naravno Story-ju na poziranju sa minđušicom! :)))

A ovakve cakane minđušice vidjali smo svuda po netu...Na poznatin i nepoznatim facama...

obožavam ovu... RINGeRAJA će uskoro imati nešto slično!!!
diiivne...
 (ovu gradsku "facu" dobro znate... hihih u pitanju je OVAJ post)
Jednostavno su savršene za podignutu kosu ili puštenu, ali sa slobodnim uvencetom sa minđušom... tako nekako... ili kako god poželite... 

Da li Vam se dopada?

P.S. Morala sam da vam pokažem i ovaj fotos koji mi je poslala moja drugarica Dina, a inspirisana aktuelnim letnjim headerom bloga... Zar nije genijalno?

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

21 comments:

  1. draga, bravo. još jednom si pokazala kako nešto može biti jednostavno, ili to samo tako izgleda dok gledam tvoje sličice :d posebna pohvala za fotoshooting s naušnicom <3

    ReplyDelete
  2. Bravo za DIY!Ja cekam onu zmiju onda,posto mi od nje nije good.E da i perusku..Ali one ogromneeee...:)!

    ReplyDelete
  3. Bas je slatka,pogotovu ova sa crnim lancem.Odlicna ideja!:)

    ReplyDelete
  4. Sa crnim lancem mi se više sviđa :)

    ReplyDelete
  5. odlicnooo!!! :*
    Gde si kupila ove lancice? :)

    ReplyDelete
  6. Extra su minđuše!

    www.modeuncover.com

    ReplyDelete
  7. Fenomenalno izgledaju! :))) Ja sam malo vise za ovu sa crnim lancima jer u principu ne volim taj zlatni fazon, ali bez obzira, divne su :)

    ReplyDelete
  8. Inspirativan prevoz! Super izgledaju. Našla sam i ja radnjicu sa pozamanterijom u komšiluku, samo da nađem vreme i da se opušteno igram. ;))

    ReplyDelete
  9. divne i jednostavne za napraviti,sve sto treba je da posetim baku.

    ReplyDelete
  10. Ne sviđa mi se kombinacija zlatnog i srebrnog, pa ovu drugu mnogo više lajkam! Super tutorijal!

    ReplyDelete
  11. Jbt, naparvila si indenticnu minus peruskica mindjusu, kakvu kupih u Aldu za 700 din! Care!
    Ja svoju vec prosetah i zaista je efektna, tako da je ovo jedan doooobar DIY!
    Inace, odusevih se sa poziranjem cura iz Story-ija! U trenutku se zbunih! hehe
    Slikam uskoro svoju peuskicu pa ces moci da bacis pogled! Inace, nosim je ko Bubamara!:DDD

    ReplyDelete
  12. sve mi je totalni lajk
    od mindjuse preko story poziranja :) do zivog hedera :)

    ReplyDelete
  13. Bas lako za napraviti,a super izgleda!Jedva cekam Ringeraja novu kolekciju:-))
    xx
    B.

    ReplyDelete
  14. bravo za jos jedan odlican diy, slatko si me nasmejala sa modelima iz storija :) bleskasta sii!

    ReplyDelete
  15. ja sasvim slucajno naletela na ovaj blog, i bas mi se dopao ovaj post, a ge cuda imala sam sve sto je potrebno za projekat i sad setam SVOJU mindjusicu! hvala za super ideju!

    ReplyDelete
  16. @Biljana Bravo! bas se radujem. setaj je u veselju! :)

    ReplyDelete
  17. Listam ti sada DIY projekte, i samo ću reći: Marina, ti si genije!:)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails