Tuesday, August 2, 2011

When my water dry... / Kad presahnu moje vode...

Nedelja. Topla- hladna. Anjac i ja na Adi. Šetnja, brzinsko fotkanje pa kafica i voćni koktel... Uživanje...
Za vas koji niste iz Beograda, ili za vas koji jeste, a ovog leta još niste otišli, nekoliko fotkica Ade između, da vidite koliko je samo lepa... :)

LOOK: suknja_ šivena po meri, majica_ Stradivarius, patike_ Converse, torba_ WS, ogrlica_ The Springfiel, šešir i prsten_ Accesoriz, sat 1_ Q&Q (Depo), sat 2_ Breo, narukvice_ Six, lista narukvica_ Peacocks

Jednostavno... UZIVANCIJA! :)
I za kraj pesma Miladina Šobića, koja mi je neverovatno prirasla za uši... Iz 1982. godine je... A neverovatno ovdašnja...
Čujte je obavezno...


I sjajna obrata iste... by Ikac...



:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

42 comments:

  1. Baš su ti lepe fotkice ;)!
    A ogrlica mi je favorit!!

    ReplyDelete
  2. Kako si medena! A kako ti tek mint dobro stoji! ;)
    Sva si mi nekakva slatka i sretna i dobro je sto je tako! Na prvu sam pomislila da je ovo neka haljinica na tebi... :)
    xx,K.

    ReplyDelete
  3. oooooooodlično sve, oooodlično! super kombinacija majice i suknjice, volim te boje :)

    ReplyDelete
  4. Divan biciklic! A ooogroman plus za Sobica, upravo si postala jos kulija za mene! :)

    ReplyDelete
  5. Mmm, savrseno, 'ladno sm mislila da je haljina :)))) superiska je kombinacija i savrseno ti stoji; i sesir i ogrlica, torbica, nakit...mmm, bravo za uzivanciju, i mjuza...
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  6. Lepe slike. Svidja mi se ogrlica. :)

    ReplyDelete
  7. Šeširić je presladak!
    Jedan savjet: zamoli nekog da ti provjerava te naslove na engleskom, mene mnogo bode u oči (profesionalna deformacija?)

    Tačan prevod tvog naslova bi bilo: "When my waters dry out"
    Lijep pozdrav!

    ReplyDelete
  8. @Biberlee Draga, ja skoro nikada ne prevodim naslove od reci do rechi... bukvalno... Vec onako po osecaju, kako mi se cini da teba. Engleski znam dobro, a akd imam dilemu pitam divnu curu koja mi prevodi tekstove... Ovde sam wather ostavila u jednini jer sam mislila na jednu vodu, neku sveukupnu... nema veze, hvala na savetu! cmok! (koji je jos bio losh?)

    ReplyDelete
  9. marinooo pa divne su slicice! ova majica iz strad. je prelepa, prava letnja, kako ti se pogodila ista boja sa materijalom za suknju :) pravi si pronalazac mali :) hehe , ti i anjac ste bas lepo uzivale na adi sa tim podignutim nogicama, novinama, i vrapcima :) milina! hocu i ovaj sesiiir :)

    ReplyDelete
  10. Bas ne znate da uzivate;) Dolazim u goste cim prije!Majica i suknja izgledaju kako super haljina zbog savrseno pogodjene nijanse!Svidjam sve:)
    Ljub ljub
    B.

    ReplyDelete
  11. Odlicno :)).. I svaka cast za Sobica, retko ko je cuo za njega :)...

    ReplyDelete
  12. Super outfit! Sve mi se svidja! Biciklica posebno :)

    ReplyDelete
  13. hihihi
    i ja sam mislila da je haljina
    sad mi je lakse kad vidim da imam istomisljenike :D

    mogla bih ja nocas da pisem nastavak ovog posta ;)

    ReplyDelete
  14. i ja sam mislila da je ovo haljinica,bash predivno djeluje.ti prosto sijas!

    ReplyDelete
  15. Ova kombinacija mi je preslatka. Bravo M.
    He, he...ali nista bez sesira. ;)

    ReplyDelete
  16. to je ikac ukrao fazon od elitnih odreda, oni su to prvi uradili sa pesmom dodji da pijes sa nama ove noci

    ReplyDelete
  17. odlične vesele slike! šeširić je medeni:)

    ReplyDelete
  18. Odlicna kombinacija,obozavam ovu zelenu :)

    ReplyDelete
  19. Pa, vidi, šta bi ti meni rekla da počnem graditi kuću ili most po osjećaju? Razumiješ me?
    A i water se piše bez H.
    Stvarno nije zlobna zamjerka, sorry, možda sam trebala poslati na mail. Rado ću ti pomoći ako zatreba. Pusa i tebi :*

    ReplyDelete
  20. @Biberlee Ma nema ljutnje... A svakako ti preporucujem da kucu uredish (ne morash bas graditi) po osecaju... :))) Tako je lepshe... hihih. Hvala, hvala, hvala za ovo H! To je lapsus calami...
    Ispravila saam!
    a stvarno ih skoro nikad ne prevodim bukvalno... :)

    ReplyDelete
  21. Stvarno divne, razigrane fotke!
    Ma, sve je baš divno...;)

    ReplyDelete
  22. hehehe.. tvoje vode nikada nece presahnuti jer uvek ces naci nove... :) bravo za sesir, bicikli ;) i torbicu :*

    ReplyDelete
  23. Ja sam bila ubedjena da je ovo haljina! Stvarno super:)

    ReplyDelete
  24. Odlicne fotke. Ti si prelepa, zeleno ti lepo stoi.

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. great pictures. And I really like your outfit.
    xo

    ReplyDelete
  26. Jaooj! Odlicno! Slike su stvarno prelijepe! :)
    I outfit je super! :D

    paradiseforyoureyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. rasut u komade <3
    prugice, bicikl aw aw aw
    starkice jeiiiiiii
    super je vama na toj adi
    kao na moru
    ništa vam ne fali ;)
    puse za obje :*

    ReplyDelete
  28. Kako si cute! Zeleno ti divno stoji, i fenomenalno ide uz crno bele pruge! Ovo mi je tvoja nova omiljena kombinacija!:) Sesiric je savrsen, i ogrlica! Love it!

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. divnaaaa, prva slika mi ej najsladja. <3 prsten zelim odmah

    ReplyDelete
  31. Totalno cool, kako bih i opisala tvoj stil!Svidja mi se sto kombinujes paticice sa haljinom,sto daje lezerniju notu! Go on!:)

    ReplyDelete
  32. Draga Marina, pravo si osvježenje! S oduševljenjem sam u dva dana iščitala sve tvoje postove i nagledala se predivnih kreacija i ideja, nakita i tvojih diy radova. Prava si inspiracija.
    Pozdrav iz Hrvatske,
    Kristina! :)

    ReplyDelete
  33. @Anonimoys Kristina
    Hvala pilice! Stvarno si iscitala sve? Pravi si heroj! Nastavicu da budem inspiracija. cmokam te jako!

    ReplyDelete
  34. Nema na čemu.. oduševila si me.. pratim par blogova ali mi nijedan nije tako zanimljiv.. počela sam u glavi smišljati kombinacije odjeće i nakita za nadolazeće dane..
    samo ti nastavi, ja ću vjerno pratiti :*

    ReplyDelete
  35. Ej super je ova kombinacija prugice i zelena boja. BIG like od mene.

    ReplyDelete
  36. Sjajna kombinacija. Ja ne nosim starke, ali ti ih sjajno uklapas. :)

    ReplyDelete
  37. Prelepa majica! I sesir...i naocare :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails