Saturday, February 11, 2012

RINGeRAJA news!

Večina vas zna da Anja & ja stojimo iza imena RINGeRAJA nakita. Koristim ovu subotu da vas obavestim i pokažem novu kolekciju stvaranu samo za 14. februar, DAN ZALJUBLJENIH. 

"You turn me on..." RINGeRAJA kolekcija za Dan zaljubljenih 2012 Set od dva broša, zaljubljeni robotić i izjava ljubavi, za njega i nju. Kao sto delite vašu ljubav podelite sa vašim parom i ove RINGeRAJA brošiće za Dan zaljubljenih i uzivajte!


zaljubljeni robotić i izjava ljubavi, za njega i nju



   u setu dobijate oba po ceni od 1000 din.

Javite se što pre na mail ringeraja.m.a@gmail.com ili posetite radnjicu Lovely u Kneza Miloša 19 u Beogradu.
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ 
A ne zaboravite i BLINK - BLINK kolekciju koju je RINGeRAJA izbacila pred Novu godinu, a koju nisam ovde predstavljala. Pa evo prilike. Ogrlica i broševa ima još, pa se javite ako vam se sviđaju...





ogrlica - 1500 RSD       broš - 800 din        komplet - 2000 RSD

hvala na pažnji. 
možda smo nekom ulepšali dan. 
srećan vikend dragi ljudi.

by Marina
translation by Aleksandra Paljić

18 comments:

  1. Premedeni su ovi robotici, prava vojska :)

    ReplyDelete
  2. robotići su fora! skroz! Šteta što ne mogu do vas...baš bi bio odličan poklon...za mene robotić broš a za njega robotić privjesak za ključeve....

    ReplyDelete
  3. preslatki su roboti, ja sam se istopila. ^^

    ReplyDelete
  4. Ja sam fan, ali to nije nista novo! Robot je danas proveo dan na mom srcu...

    ReplyDelete
  5. ja sam se zaljubila! :) ...u ovu nasu zaljubljenu kolekciju! obozavam je! ...i Ognjena naravno! :) :*

    ReplyDelete
  6. Love is in the air! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. UH kad se nakitim,jedva cekam:-)Bravo,bravooooo!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  8. Predivni su robotici :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kako su diiiiiivni ovi You turn me on... robotici!

    ReplyDelete
  10. Hehehe, ali umrla sam od smeha na ime kolekcijice - You turn me on, rece robot! :)))
    Divni su, btw!

    ReplyDelete
  11. Već sam jednom pitala, ali nažalost nsiam dobila odgovor... A pitanje je: da li nakit dostavljate u Hrvatsku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, stvarno mislim da je nemoguce da ti nismo odgovorili ako si pisala na mail. A i na pageu smo toliko puta napisali da ne saljemo u Hrvatsku jos uvek... sori... Javimo ako nesto smislimo... :(

      Delete
    2. Sori, nisam pisala na mail već ovdje kao komentar...
      Uglavnom, hvala na odgovoru - što reći, šteta... Moram smisliti neki način kupnje preko rođaka:-)

      Delete
  12. genijalni su, ali skroz
    mislim da mi je ovo vasa najomiljenija kampanjica ikada
    pure love <3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails